Sapnų fabrikas niekad nesnaudžia ir begalinėje pasiūlos jūroje visuomet gali atrasti kažką įdomaus. Šiandien Tėvo diena, tad tai paskatino pagalvoti, ką įdomaus galėtume rekomenduoti tiems, kurių dėka kurių esame atsidūrę šiame pasaulyje.
10. „BAUDĖJAS“ / The Punisher
Nors serialas turėjo išeiti anksčiau nei buvo planuota, tačiau kūrėjų sprendimu anonsas buvo atšauktas dėl tuo metu Las Vegase įvykusio susišaudymo. Tragedijos metu žuvo 58 žmonės ir 851 buvo sužeisti. Serialo „Baudėjas“ išleidimo data buvo atidėta, nes komiksų istorijoje yra nemažai šaunamųjų ginklų, smurto, kraujo. „Mes tai padarėme iš pagarbos. Manau, kad tai buvo teisingas sprendimas“ – teigė pagrindinis serialo aktorius Jon Bernthal.
Talentingas amerikiečių aktorius Jon Bernthal, kuris daugeliui pažįstamas iš „AMC“ televizijos pasididžiavimo – „Vaikštantys numirėliai“ (angl. The Walking Dead“), atliko pagrindinį internetinio televizijos serialo vaidmenį – Frank Castle. Šis personažas, dar kitaip vadinamas kaip „Baudėjas“ – tai išgalvotas veikėjas, kuris nors ir skiriasi nuo kitų herojų tuo, jog neturi antgamtinių galių ir apsiausto, tačiau pritraukia žiūrovus prie kino ekranų realistiškais kaskadiniais triukais, muštynių elementais ir šaudymo technikomis, kurias ištobulino tarnaudamas Amerikos kariuomenėje. Kaip pats Jon Bernthal atsiliepė apie įkūnytą veikėją: „Tai įsiutęs tėvas, vyras ir kareivis, kuris gyvena neįtikėtiname tamsos, praradimų ir kankinimų pasaulyje“. Viename interviu aktorius net prisipažino, jog jaučia didelę atsakomybę už šį personažą, nes žino, kokia iš tiesų komiksų gerbėjų auditorija yra reikli ir kaip aukštai „Marvel“ studija yra iškėlusi savo produkcijos kartelę. Seriale „Drąsiaširdis“ (angl. „Daredevil“) Frank Castle susilaukęs didelių žiūrovų simpatijų gavo ypatingo dėmesio antrajame sezono siužete, tačiau to nepakako ir jau kitais metais išėjęs „Marvel“ ir „Netflix“ kino juosta pasakoja komiksų antiherojų „Baudėjas“ priešistorę ir motyvus.
Kita svarbi rolė, kurios nepaminėti būtų nuodėmė, tai aktoriaus Ebon Moss-Bachrach personažas David Lieberman (programišius pravarde „Micro“). Tai buvęs nacionalinio saugumo darbuotojas, sudaręs sandorį su „Baudėju“ ir drauge kovojęs prieš aukščiausias Amerikos saugumo organizacijas: federalinių tyrimų biurą (FTB), centrinę žvalgybos gynybą (CŽV) ir JAV teisėsaugą („Homeland“). Antiherojaus ir programišiaus keliai susikerta tuomet, kai veikėjai susipranta, jog jų priešai yra toje pačioje barikados pusėje ir tik veikdami drauge jie gali pasipriešinti neteisybei. (M.Ž)
„Prieš visa ko pradžią, po didžiojo karo tarp rojaus ir pragaro, Dievas sukūrė Žemę, ir atidavė ją valdyti klastingai beždžionei, kurią vadino žmogumi. Kiekviena karta sulaukdavo tiek šviesos būtybės, tiek tamsumų padaro. Ir didžiausios armijos nakty susiremdavo, senovės kare tarp gėrio ir blogio. Magija, kilnumas ir neįsivaizduojamas žiaurumas tuomet viešpatavo. Taip ir buvo, kol netikra saulė susprogo virš Trejybės ir žmogus amžiams iškeitė stebuklą į supratimą.“
„HBO“ – televizija, neabejotinai užsitarnavusi kokybiškos pramogos statusą, 2003-2005 metais pristatė du sezonus trukusį Daniel Knauf kurtą serialą „Carnivàle“, kerintį savo nežemiška fantazija. 1930-tųjų Amerikos „Didžiosios depresijos“, skurdo, nepritekliaus ir nevilties fone iškyla amžina kova tarp gėrio ir blogio. Rojaus ir pragaro konfliktas tiek individualiai asmenine, tiek visuomenine prasme.
Dviejų skirtingų pusių reprezentacijomis tampa du pagrindiniai veikėjai. Pirmasis jų – Benas, netikėtai prie keistuolių, apsigimėlių ir šiaip nepritapėlių karnavalo prisijungęs vaikėzas, savo sumišusioje sąmonėje beieškantis atsakymų, kuriuos nepažįstamieji jo pakeleiviai, panašu, gali suteikti. Antrasis – charizmatiškasis pastorius Džastinas, taip pat palaipsniui suvokiantis turįs išskirtinių gebėjimų, bei besąlygiškai tikintis, jog tie gebėjimai yra Dievo siųsti. Tiesa, kuris iš jų priklauso šviesiajai, o kuris tamsiajai pusei, taip ir lieka miglotai nutylėta.
Purvina pastelė tampa nepaaiškinamų nutikimų, intrigų ir paslapčių fonu, pagardintu pernelyg neišsišokančiu muzikiniu takeliu, netikėtai išnyrančiomis vizijomis ir iki šiurpų gąsdinančiais sapnais. Kaip ir įprasta, neretam žiūrovui dėl efektingo veiksmo trūkumo siužetas gali pasirodyti kiek ištęstas, tačiau žiūrovas subtiliai įtraukiamas į metaforų ir simbolių perpildytą labirintą, kuriame, iš tiesų, klausimų žymiai daugiau negu atsakymų.
8. “Manhattan”
Jūs, be abejo, esate girdėję apie Manheteno projektą ir žinote jo rezultatą: žmonija išmoko per kelias grandininės atomų skilimo reakcijos milisekundes išleisti tokią energiją, kokia įsivaizduojama tik žvaigždėse. Žvaigždėse, kaip žinome, gyvybės nėra ir negali būti, o tokia ir yra atominio ginklo esmė – ant žemės paviršiaus sukuriama beveik maža, dirbtinė saulė, o netoliese esanti gyvybė ištirpsta į kažką, ką galbūt galėtų sugerti nebent saulės baterijos. E=mc2, trumpiau tariant. O naujasis serialas mus įtraukia į prirūkytas laboratorijos, kuriose ši mirties ekologija tapo įmanoma.
Tiesa, jei apie Manheteno projektą tik girdėjote, bet plačiau neskaitėte, tai galbūt manote, kad lenktynės su nacistine Vokietija – kas pirmas įgaus galią per sekundę nušluoti ištisus miestus – vyko ultramodernioje aplinkoje spindinčiai baltomis sienomis ir už storų metalinių durų, po žeme. Sterilumas, stiklas ir plienas. Nevisai taip. „Manhattan“ kūrėjai pasistengė kuo autentiškiau atkurti projekto vykdymo aplinką, pojūtį ir atmosferą. Labiau nei ką kitą, ji primena militarizuotą ir įslaptintą Dorotės miestelį Kanzase iš „Ozo burtininko“, tik Dorotė mediniuose savo kaimynų nameliuose niekada nematė urano ir plutonio, o patys kaimynai, atrodo, nebuvo rinktiniai JAV protai iš geriausių universitetų. Bet patys nameliai panašūs.
Pirmoji sezono serija prasideda likus 766 dienoms iki atominio Hirošimos sunaikinimo. Charlie Isaacs, jaunas fizikos mokslų daktaras iš Harvardo, kurio neseniai apsigintos disertacijos genialumas iškart jį iškėlė į JAV mokslininkų elitą, buvo iškviestas tarnauti tėvynei kare. Žinoma, ne vykstant į frontą, o efektyviau pritaikant savo talentus. Todėl dabar jis su žmona, mašina ir žemėlapiu blaškosi po dykumą Naujosios Meksikos valstijoje – kol atranda kariuomenės griežtai saugomą miestelį, oficialiai nei egzistuojantį, nei turintį kokį pavadinimą. Sveiki atvykę.
Viena svarbiausių serialo temų – miestelyje dirbusių mokslininkų izoliacija ne tik nuo viso likusio pasaulio, bet ir nuo savo šeimų, kartu atsikrausčiusių į tuo metu slapčiausią vietą Amerikoje. Su savo žmona galima kalbėti apie išvykas žvejoti pasibaigus karui, galima mylėtis, galima pyktis, bet negalima nė žodžiu prasitarti apie savo darbo tikslą ir turinį. „Pasakyk, kad myli ją – tai viskas, ką ji turi žinoti“ – tokiais ir panašiais užrašais nuklota miestelio teritorija. Žinoma, ne visos žmonos norėjo su tuo susitaikyti – iš čia, iš santykių tarp veikėjų, kyla didelė dalis dinamikos ir nenuspėjamumo. O kad bombą pasiseks pagaminti ir kad daugelis Japonijoje pamatę savo darbo rezultatus jausis labai blogai, mes ir taip puikiai žinome.
Dauguma pagrindinių mokslininkų ir kariuomenės atstovų, sutinkamų seriale yra išgalvoti savo forma, bet ne turiniu. Daugelyje knygų ir autentiškų dokumentų apie Manheteno projektą galima sutikti bet ką nuo genialų karjeristų, kuriems visa naikinančio grandininio atomų skilimo prisijaukinimas tėra būdas sukurti ir savo vardą, ir istoriją vienu metu: atsikratant baimės, kad teks numirti, o tavo vardą žinos ir darbus skaitys du šimtai niekam nesuprantamos srities mokslininkų keliuose universitetuose. Taigi, nuo jų, iki neurotiškų, nemigos kankinamų ir sociopatiškai savo aplinkoje besielgiančių nesiskutusių būtybių, kurių vienintelis rūpestis yra savotiškai suprantamas gėris žmonijai: sukurtas atominis ginklas iškart užbaigs karą ir užkirs kelią bet kokiems karams ateityje. „Manhetene“ sutinkame juos visus. (A.Š.)
7. „Vikingai“ / Vikings
Net trylikai „Emmy“ ir kone šimtui kitų įvairių apdovanojimų nominuotas serialas neabejotinai tapo svarbia šiuolaikinės televizijos kultūros dalimi. Pradėtas transliuoti 2013-aisiais, šiemet šis serialas skaičiuoja jau šeštąjį sezoną ir pritraukia vis didesnę ir įvairesnę žiūrovų auditoriją. Ši istorinė drama, kaip nesunku nuspėti pagal pavadinimą, pasakoja apie legendinius vikingus ir žymiojo Ragnaro Lodbroko rengtus Anglijos ir Prancūzijos puldinėjimus. Dėl savo pasakojamos istorijos nuoseklumo ir įdomumo, šis Airijoje filmuotas serialas sulaukė begalės teigiamų atsiliepimų tiek iš vis augančio gerbėjų rato, tiek ir iš specialistų. Vėlgi, nenuostabu, kad sulaukta šiek tiek kritikos dėl istorinių neatitikimų, tačiau itin sunku tiksliai atvaizduoti tam tikro laikmečio įvykius ir žmonių gyvenimo būdą taip, kad jis sudomintų ir žiūrovus, ir įtiktų žinovams. Nepaisant to, bendra serialo nuotaika ir fonas neliko neįvertintas.
Serialas sukurtas remiantis pasakojimais apie ankstyvųjų Viduramžių skandinavų gyvenimo būdą, jų keliones ir rengtus reidus. Pasakojama apie legendomis apipinto vikingų genties vado Ragnoro Lodbroko ir jo šeimos bei komandos nuveiktus darbus. Remiamasi XII a. ir XIII a. kūriniais apie šį mitinį vadą. Serialo veiksmas vyksta prasidėjus Vikingų erai, kurios pradžia laikomas Lindisfarno reidas, vykęs 793-aisiais. Ragnaras vaizduojamas kaip ūkininkas, pamažu pelnęs sau šlovę vykdydamas reidus į Angliją ir Prancūziją, taip tapdamas Skandinavijos valdovu, palaikomas šeimos ir ištikimų bendražygių. Tolimesniuose sezonuose pasakojama apie Ragnaro sūnų žygdarbius ir keliones.
6. „Spartakas“ (Spartacus)
Neįtikėtino populiarumo sulaukęs ir neretai į geriausių visų laikų TV serialų šimtukus patenkąs serialas apie Romos gladiatorių Spartaką, nors ir nepelnė žymesnių apdovanojimų, neabejotinai užima svarbią vietą daugelio kino ir istorijos gerbėjų širdyse. Amerikiečių serialą įkvėpė legendinė senovės Romos figūra – vergas-gladiatorius, trakėnų kilmės Spartakas, vadovavęs didžiausiam tų laikų vergų sukilimui, dar vadinamam Spartako sukilimu. Tiesa, pasirodė viso 3 serialo sezonai ir vienas papildomas, kurį sudarė 6 serijos. Visi serialo sezonai turi skirtingus priedus prie pavadinimo, o visą filmavimo procesą sutrikdė pagrindinį, Spartako, vaidmenį atlikusį aktorių Andį Whitfieldą pakirtęs vėžys, kuris neilgai trukus pasiglemžė aktoriaus gyvybę. Todėl antrajame ir trečiajame sezonuose pagrindinį vaidmenį atliko Liamas McIntyre‘as.
Pasakojimas pradedamas nuo šiaip gana miglotos ir mažai žinomos žymiojo sukilimo vado jaunystės istorijos, ir įvykiai pamažu vystomi iki žymų pėdsaką istorijos metraščiuose palikusių įvykių. Istorija pradedama neįvardijamų trakėnų įsitraukimu į romėnų darbininkų būrio sukilimą prieš Getų gentį, dažnai puldinėjusią jų žemes. Tiesa, pastaruosius niekingai apgauna ir išduoda prieš tai esą pagalbos ranką ištiesęs Glaberis. Patekęs į jo rankas, Spartakas verčiamas kovoti iki mirties gladiatorių mūšiuose arenose, o jo žmona Sura patenka vergovėn. Spartakas pasirodo esąs neįveikiamas gladiatorius, ir nukauna keturis savo oponentus, taip tapdamas žiūrovų numylėtiniu. Jį nusiperka Batiatas, kad treniruotų kaip gladiatorių ir, jei šiam pasiseks, pažada surasti jo žmoną. Tolimesnė istorija kupina išdavysčių ir machinacijų bei vieno vyro herojiško keršto troškimo.
5. Perry Mason
HBO kompanija pristatė naują kriminalinį 8 epizodų miniserialą „Perry Mason“, kuris paremtas to paties pavadinimo Erle Stanley Gardner sukurta novele. Seriale daugiausia dėmesio skiriama garsaus gynybos advokato Perry Mason istorijai. Tyrėjas Perry Mason kovodamas su pirmająme pasauliniame kare patirtomis traumomis ir nenusisekusiu asmeniniu gyvenimu, bando išnarplioti berniuko pagrobimo bylą, kuri tapo tikra sensacija žiniasklaidai.
Veiksmas nusikelia į 1932 metus, kai visa šalis po truputį astigauna iš didžiosios depresijos gniaužtų. Visas veiksmas vyksta klestinčiame Los Andžele. Pirmoji serija prasideda kraupiu ir mįslingu nusikaltimu – pagrobiamas vienerių metų berniukas Charlie Dodson. Matthew ir Emily Dodson, berniuko tėvai, telefonu kalbasi su savo sūnaus pagrobėju, kuris reikalauja išpirkos 100 000 dolerių. Tėvai palikę pinigus ir lenktyniaudami savo kūdikio pagrobeju galiausiai sužino, kad atsakingas asmuo niekada neketino grąžinti sūnaus, o vaikas jau miręs. Šiurpinantis fatas, akd berniuko kūnas buvo rastas su užsiūtomis akimis. Žiaurus nusikaltimas sulaukia didžiulio žiniasklaidos demesio. Ši byla pasisuka netikėta linkme, kai Emily, motina yra apkaltinama savo pačios vaiko pagrobimu ir per laidotuves yra suimama.
Perry Mason tikslas išteisinti jo manymu neteisingai apkaltintą motiną ir išsiaiškinti visas šios keistos bylos aplinkybes.Tačiau tirdamas šią bylą Perry Mason atranda abejotinos policijos taktikos ir korumpuotų pareigūnų sluoksnius ir susiduria su bandymu sutrukdyti ištirti šią kraupią bylą. Į šią pagrobimo bylą įsitraukia į įvykio vietą atvykęs policijos pareigūnas Paul Drake. Dar daugiau įtarimų šioje byloje kelia tai, kad daug faktų veda į religinę bendruomenę, kuriai vadovauja sesuo Alice ir jos motina Birdy.
Ši kriminalinė istorija pilna netikėtų posūkių. Dramatiškumo šiam serialui suteikia ir pagrindinio personažo asmeninis gyvenimas. Perry nuolat persekioja prisiminimai iš pirmojo pasaulinio karo, nesnusisekęs šeimyninis gyvenimas, skyrybos su žmona ir tai, kad negali matyti savo sūnaus Perry stumia į depresiją ir alkoholio vartojimą. Galima sakyti, kad šis personažas yra išsties herojiškas, nepasant to, kad jį patį kamuoja gyvenimo problemos, kitiems jis teisingumo siekia laubiau nei bet koks kitas žmogus.
Įdomus faktas apie šį serialą, kad pagrindinį vaidmenį turįjo atlikti iš marvel filmų gerai visiems žinomas aktorius Robertas Downey jaunesnysis, tačiau dėl įtempto savo grafiko jis vaidmens atsisakė ir jį pakeitė Matthew Rhysas, kuris išties nepriekaištingai atliko vaidmenį ir taip pat prisidėjo prie serialo režisavimo.
Šis serialas puikiai tiks mėgstantiems kriminalines istorijas ir jų narpliojimą, teisingumo ieškotojams, nes būtent toks yra pagrindinis serialo veikėjas – Perry Mason.
4. After Life
Naujausias britų humoro genijaus Ricky Gervais kūrinys – serialas „After Life“. Komikas plačiai pagarsėjęs kaip žodžio kišenėje neieškantis aštrialiežuvis, tuo pasižymi ir jo įkūnijamas pagrindinis serialo veikėjas Tonis. Tonis – vidutinio amžiaus našlys, kiekvieną akimirką gedintis savo buvusio gyvenimo. Jo žmona, Liza (akt. Kerry Godliman), mirė nuo vėžio, ir nuo tos akimirkos jo kasdienybė virto niūria, nusivylimo ir nevilties perpildyta egzistencija. Kardinaliai pasikeičia ir jo elgesys – netekęs gyvenimo prasmės, jis pradeda gyventi šia akimirka ir žmonėms tiesiai į akis rėžia tai, ką galvoja. Iš aplinkinių ir savo viršininko susilaukęs pastabų dėl grubaus elgesio ir priremtas prie sienos, Tonis išdėsto savo filosofiją: „Nėra jokio pranašumo būnant mandagiu, dėmesingu ir sąžiningu. Jeigu tapsiu tokiu šūdžiumi, kuris darys ir sakys tai, ką nori, visada galiu nusižudyti. Tai lyg supergalia.“ Laikydamasis tokio požiūrio, jis savęs neriboja, čia puikiai atsiskleidžia ir paties aktoriaus ir kūrėjo R. Gervais‘o talentas ir unikalumas.
Kupinas aštraus ir tiesmuko, tačiau sąmojingo humoro, serialas „After Life“ pasakoja apie vidinius žmogaus patyrimus išgyvenant skaudžią netektį. Pateikiami per beviltiškumo ir humoro prizmę, jie atrodys puikiai pažįstami daugeliui žiūrovų. Šiame seriale persipina abi kūrėjo R. Gervais‘o pusės – kandžioji, kupina sarkazmo ir aštraus sąmojo, bei sentimentalioji, kurioje slypi liūdesys ir melancholija. Būtent kandžioji pusė atsiskleidžia Tonio personaže, kai šis nusprendžią gyventi taip, kaip nori pats. Sentimentalioji pusė pasirodo žiūrovams – matydami Tonį supančią aplinką, jo reakciją į tam tikrus įvykius, jie gali pastebėti situacijos visumą ir kone pajusti pagrindinio herojaus skausmą.
3. „Roma“ (Rome)
Dviem „Auksiniams Gaubliams“ nominuota istorinė drama, žiūrovus pasiekusi prieš penkiolika metų. Didžiulį gerbėjų ratą subūrusi istorija taip pat dėl didžiulių kūrimo kaštų buvo nutraukta po antrojo sezono nepaisant to, kad prie televizorių ekranų pritraukdavo daugybę žiūrovų. Nors seriale irgi šiek tiek iškraipomi kai kurie istoriniai įvykiai, serialo kūrėjai teigia, kad jų tikslas buvo labiau įsigilinti į personažų išgyvenimus ir istorijas, taip siekiant perteikti galimas tuomečių gyventojų dramas ir patyrimus. Bendras HBO ir BBC projektas tapo sėkmingu ir našiai prisidėjo prie reitingų augimo.
Seriale pristatomi daugybė skirtingų veikėjų, kurių dauguma sukurti remiantis tikromis istorinėmis asmenybėmis, tačiau pagrindiniais veikėjais neabejotinai tampa pora protagonistų, kariai Liucijus Vorenas ir Titas Pullo, kurių gyvenimuose įsipina svarbūs istoriniai įvykiai. Susitelkiama į šių dviejų turtingų, įtakingų ir svarbių vyrų ir jų šeimų gyvenimus. Pirmajame sezone vaizduojamas 49 m. pr. Kr. vykęs Julijaus Cezario vadovaujamas pilietinis karas prieš konservatyvųjį Romos senatą ir Cezario iškilimas diktatoriumi. Rodomi žymieji Galijos karai ir jo žūtis. Žiūrovai supažindinami ir su jaunojo Oktavijaus, vėliau tapusio Augustu, pirmuoju Romos Imperatoriumi, jaunystės dienos. Antrajame sezone parodomi nesutarimai tarp Oktavijaus ir Marko Antonijaus, kuriuos lydi daugybė kitų daugeliui puikiai girdėtų istorijų.
2. „Žmogus aukštoje pilyje“/ The Man in the High Castle
Amazon Prime Show serialas„Žmogus aukštoje pilyje“ gvildena klausimą apie tai, kas būtų galėję įvykti, jeigu Hitleris būtų laimėjęs pasaulinį karą.Seriale vaizduojamas toks pasaulio scenarijus, kuriame sąjungininkai pralaimi antrąjį pasaulinį karą, o JAV padalinta pusiau ir valdoma nacių bei japonų. Tai meistriškas alternatyvios istorijos kūrinys apie gyvenimą okupacijoje, geopolitinis trileris, meilės drama ir mokslinės fantastikos derinys. Ši drama sukurta remiantis Philip K. Dick novele, kuri pateikia šiurpus keliančius vaizdus apie alternatyvią istoriją. Jungtinės Amerikos valstijos vaizduojamos 1962 metais, garsiajame Times skvere žiba milžiniška svastika, būriai Amerikiečių vaikų žaismingai šaukia nacių frazę „Sieg Heil“, Nacių kariai šaudo civilius gatvėje. Šalis padalinta į tris dalis: didysis Nacių reichas, Japonų valstijos ir neutrali zona tarp jų. Pagrindinis nesutarimas istorijoje – ar „Didžiojo Žmogaus“ teorija, kurioje Dievai ir Napoleonai pakeičia istoriją, o gal pokytis atsiranda iš gilių struktūrinių ir ekonominių jėgų. Priešinga istorija dažnai sukasi aplink įvykusius ar neįvykusius politinius teroro aktus arba įvairių baigčių kariuomenės kovas. Tačiau, kai istoriniai įvykiai panašėja į pasėkmes labai panašias į pastaruosius nutikimus, tampa lengva įsivaizduoti, kad nenumatytų atvejų tikimybė gali sužaisti svarbią rolę. Idėja filmuoti TV šou apie nacius, pačiame Berlyne sukėlė tam tikras jautrias diskutuotinas temas. Visos seriale vaizduojamos svastikos buvo pridėtos skaitmeniniu būdu, kadangi Vokietijos įstatymai griežtai draudžia viešai jas demonstruoti.
1.Hunters
Žymusis Alas Pacino vėl šturmuoja ekranus. Šįsyk jis grįžta kaip Davido Weilo kurto serialo „Hunters“ herojus. Veiksmas vyksta Niujorke, 1977-aisiais. Su savo močiute Ruth, išgyvenusia Holokaustą, gyvenantis jaunas vaikinas Jonahas, tampa jos nužudymo liudininku. Iš močiutės spėtų ištarti žodžių užpuolikui „Tau nepavyks pasislėpti“ vaikinas nujaučia, kad savo žudiką močiutė pažino, tačiau jis jo nespėja išvysti. Po Ruth mirties, Jonahą po savo sparnu priglaudžia Meyeris, įkūnijamas Alo Pacino – jo močiutės draugas, padėjęs jai išgyventi po to, kai buvo likviduotas jų getas. Jaunuoliui jis pasiūlo prisijungti prie jo vadovaujamo nacių medžiotojų būrio, ir taip galimai atkeršyti močiutės žudikui. Priėmęs pasiūlymą, Jonahas tampa jauniausiu kompanijos nariu, ir prisideda prie jų veiklos. Tuo metu mieste fiksuojamas padidėjęs žmogžudysčių skaičius, ir juodaodei FTB agentei Herein ši byla skiriama tik dėl to, kad jos bosui nereikėtų sukti galvos. Herein šiuos įvykius sieja su Medžiotojų kompanija. Tiesa, kokybiškam ir įtraukiančiam pasakojimui užtektų ir pagrindinės siužeto linijos, pasakojančios apie teisingumo trokštančius ir po Antrojo pasaulinio karo užsilikusius Hitlerio garbintojus išnaikinti siekiančius kovotojus. Tačiau kūrėjams nusprendus vystyti kelis skirtingus siužetus, gali tapti kiek sudėtinga sekti įvykius nuosekliai.
Trumpi epizodai, kuriuose serialo veikėjus užplūsta prisiminimai apie išgyventus Holokausto žiaurumus, neabejotinai privers susimąstyti ir žiūrovus. Tačiau serialo kūrėjai iki galo neišnaudojo unikalaus šanso plačiau remtis vienu skaudžiausių įvykių žmonijos istorijoje, ir tiesiog koncentruojasi į savo kuriamą istoriją. Nepaisant to, „Hunters“ nebejotinai sužavės veiksmo pasiilgusiuosius ir mėgstančius istoriją.
Viktorija Šaulytė, Karolina Vainiūtė, Augustinas Šemelis, Martynas Žiūrys