Štai ir atėjo metas aptari trečiąją populiarios „Q skyriaus“ (angl. „Department Q“) kino serijos dalį „Tikėjimo sąmokslas“ (angl. „A Conspiracy of Faith“), kurios pamatu tapo […]
Category: Filmai
Filmo „Fazanų žudikai“ apžvalga:
Iš karto po pirmosios „Q skyriaus“ (angl. „Department Q“) filmų serijos dalies, nusprendžiau įvertini ir antrąjį 2014 metais pasirodžiusį pasakojimą „Fazanų žudikai“ (angl. „The Absent […]
Filmo „Kalinė“ apžvalga:
Ieškodamas sau kokių nors nematytų detektyvų apie painias bylas, netyčia užtaikiau ant danų filmų serijos „Q skyrius“ (angl. „Department Q“), kurios pamatu tapo Jussi Adlero-Olseno […]
Filmo „Noras gyventi“ apžvalga:
Lenkai kiekvienais metais pristato daug dėmesio vertų filmų, kurie padaro įspūdį daugeliui kino žiūrovų. Vien pasižiūrėjus į du šių metų „Kino pavasario“ filmus kaip „Supernova“ […]
Filmo „Epidemija“ apžvalga:
Sukūręs vieną iš geriausių visų laikų karinių filmų „Povandeninis laivas“ (vok. „Das Boot“), įtampos nestokojančius trilerius „Ugnies linijoje“ (angl. „In the Line of Fire“) su […]
„Neapdoroti deimantai“ arba, kai tu laimėjai, visa kita – nesvarbu
Simboliška, kad „Neapdorotus deimantus“ Netflix parodė Tarptautinės juvelyrų dienos išvakarėse. Mat A. Sandlerio herojus tiesiogiai susijęs su juvelyriška, nors nėra nei deimantų gavėjas, nei jų apdorotojas.
„Rožė“ pražysta ir tamsybėse
okietijai priklausiusi Mozūrija prijungiama prie Lenkijos. Pradedamas prievartinis vietinių gyventojų lenkinimas.
Pirmasis Quentino Tarantino šedevras „Pasiutę šunys“
Dauguma kriminalinių filmų apie apiplėšimus įprastai daug dėmesio skiria pačios operacijos detalėms, kai būtinai kokių nors atsitiktinių smulkmenų virtinė niekais paverčia idealų nusikaltimo planą. Bet ir šį kanoną Q. Tarantino išverčia tarsi seną pirštinę.
„Ypatingieji“, arba kur du stos, visados daugiau padarys
Naujausio Olivier Nakache‘o ir Éric‘o Toledano filmo „Ypatingieji“ personažai darbą rado pagal tikrų tikriausią pašaukimą.
Ambicijų kova ir „valios triumfas“: „Le Manas’66: Plento karaliai“
Europiečiai į turtingus JAV monopolistus žvelgė ne tiek su pavydu, kiek su neslepiama panieka, kadangi buvo įsitikinę, jog stambaus kapitalo amerikiečių „rykliams“ už viską svarbiau yra pelnas.
„Plėšriosios paukštės“: dėmesys kiekvienai detalei
Pagrindinė filmo herojė – komiksų pasaulio gerbėjams ir kino fanams jau puikiai pažįstama Harlė Kvin.
Dideli „Mažųjų moterų“ rūpesčiai
Amerikietės Louisos May Alcott dar 1868 metais parašytas romanas „Mažosios moterys“ seniai pripažintas tikra savo žanro klasika ir lyginamas su bričių seserų Brontė ar Jane‘s Austin kūryba.
„Zuikis Džodžo“ arba hipsteriška komedija apie nacizmą
Režisierius griauna visokiausius tabu ir Hitleris čia atrodo kaip dideliu protu nepasižymintis nebrendyla.
Žuvusieji niekados nepasens – karinė drama „1917“
1917- ųjų balandžio šeštoji. Trumpo atokvėpio valandėlę pavasariškai pražydusioje pievoje dviem jauniems eiliniams – Šofildui ir Bleikui.
„Vedybų istorija“: Ar įmanoma išsiskirti ir išsaugoti žmogišką orumą?
„Vedybų istorijos” pora – sutuoktiniai Čarlis ir Nikolė (juos ir vaidina Adamas Driveris bei Scarlett Johansson).
„Antroji aš“ prancūziška moters tinkluose istorija
Pasakojama istorija nustebins ir visko mačiusius dramų mėgėjus – gerai apgalvoti siužeto vingiai ir detalės, puikiai tarpusavyje derantis situacijos rimtumas ir komiškumas padeda žiūrovui geriau pažinti pagrindinę filmo veikėją.
Buvimo gangsteriu kaina: Martino Scorsese‘s „Airis“
Martino Scorsese‘s „Airis“ (The Irishman, 2019) sukurtas pagal gerai gangsterių pasaulį pažinusio rašytojo Charles‘o Brandto knygą „Girdėjau, kad tu dažai namus.
Hipnotizuojanti ir sukrečianti kino misterija – „Paslėptas gyvenimas”
JAV režisierius Terrence‘as Malickas per keturiasdešimt penkerius metus sukūrė tik aštuonis vaidybinius filmus.
Dar viena stulbinanti istorija -„Kūrinys be autoriaus“
Kurtas Barnertas yra ne scenaristų sugalvotas abstraktus menininkas, o reali asmenybė – dabar gyvuojantis garsus tapytojas Gerhardas Richteris (g. 1932 m. Drezdene). Į
Sonja. Juodoji gulbė, arba „Šnipė“
Šių metų „Scanoramos“ programoje „Naujienos iš Šiaurės“ greta atsidūrė dvi Norvegijoje sukurtos biografinės dramos apie moteris.
Mafija dabar kitokia, nei anksčiau? „Mafijos išdavikas“
Tradicinė italų mafijos organizacija, paprastai vadinama „šeima“, o jos nariai laikosi bendražmogiškų vertybių ir yra negailestingi tik išdavikams ir konkurentams, kurie tarpusavio konfliktus nenori spręsti taikiai.
Quentinas Tarantino niekada neprašauna arba „Vieną kartą Holivude“
Režisieriaus tikslas kur kas didesnis – jis užsimojo atkurti septintojo dešimtmečio panoramą, panaudojant kaip įmanoma daugiau Holivudo „aukso amžiaus“ pabaigos elementų bei ženklų.
„Kvadratas“ – tiesos ar dvigubų standartų teritorija?
„Kvadratas“ pasirodė esąs ženklus mūsų laikų kūrinys, užčiuopęs ir įprasminęs svarbus laikmečio bruožus.
„Privatus karas“: tiesa gyvybės kaina
„Šis režimas yra blogiausias iš visų, su kuriais man teko susidurti“
„Devym kažkelinti“: Ar anksčiau tikrai buvo geriau?
Vaikystė turi tik vieną trūkumą – ji greitai praeina, užtai nostalgiški prisiminimai žmogų lydi visą gyvenimą.
„Mumbajaus viešbutis” – trileris kur šaudo ir gaudo, bet su gilesne prasme
Prabanga. Nežinau, ar mane vieną apima su pavydu besimaišantis pyktis bežiūrint į prabangiausiuose restoranuose pietaujančius, voniose su aukso kranais ir marmuro grindimis besimaudančius turtuolius, kurių už kiekvieno kampo laukia asmeninis liokajus?
Kinija iš „Bohemijos Rapsodijos“ pašalino visas su homoseksualumu susijusias scenas [FOTO]
Kinijos valdžia griežtai reguliuoja bet kokį LGBT turinio viešinimą.
„Plėšikai“: Boni ir Klaido legendos pabaiga
Šimtai ekstazės apimtų žmonių braunasi vieni per kitus, kad galėtų bent prisiliesti prie negyvų kūnų, o jei labai pasiseks, tai ir atsiplėšti jų kruvinų drabužių skiautelę kaip suvenyrą.
Įtraukianti paauglystės istorija ir „Boružėlės“ nuotykiai Sakramente
Tokio pobūdžio filmai kasmet sulaukia didelio būrio kinomanų dėmesio dėl savo nostalgiškos, o gal kai kam labai artimos, siužetinės linijos.
„Riba“: tobulas tiltas tarp realybės ir tamsios pasakos
Kitoniškumo temą režisierius labai greitai iš gyvenimo realybės išneš į kur kas platesnius kontekstus.