Ridlis Skotas, tokių filmų kaip „Paskutinė dvikova“, „Gladiatorius“ ir „House of Gucci“ režisierius, prisijungia prie sparčiai gausėjančių režisierių, kurie nepakenčia superdidvyrių filmų, gretų.
Ridlis Skotas apie superdidvyrių filmus geros nuomonės neturi ir vadina juos nuobodžiais bei niekam tikusiais. Skotui šie metai išties geri, kadangi kelių mėnesių laikotarpiu išleidžiami net du jo filmai: istorinis epas „Paskutinė kova“, kuriame vaidina Adamas Driveris, Džodi Komer, Metas Deimonas ir Benas Aflekas bei biografinis kriminalas „House of Gucci“, kuris pasirodys per Padėkos dieną, ir kuriame vaidina Driveris, Lady Gaga, Džeradas Leto ir Alfredas Pačino. Skoto karjera trunka jau ne vieną dešimtmetį ir jis garsėja savo filmų įvairove, įskaitant tokius filmus kaip „Marsietis“, „Telma ir Luiza“ bei „Amerikos gangsteris“.
Skotas taip pat yra režisavęs daugybę sėkmingų ir klasika laikomų filmų, o karjeros pradžioje režisavo mokslinės fantastikos filmus „Svetimas“ ir „Bėgantis skustuvo ašmenimis“. Jis taip pat režisavo karinį filmą „Juodojo vanago žūtis“ ir istorinį romėnų epą „Gladiatorius“, kuris Oskarų apdovanojimuose laimėjo statulėlę Geriausio filmo kategorijoje, o pats Skotas ruošiasi sukurti filmo tęsinį. Nors jo projektai apima gan platų laikotarpį ir įvairias veiksmo vietas, Skotas išlaiko unikalų režisūrinį stilių nepaisant žanro ir nebijo išlipti iš savo komforto zonos. Tačiau yra vienas žanras, į kurį Skotas žiūri itin kritiškai ir tikriausiai ateityje netaps jo dalimi.
Interviu apie „House of Gucci“ Skotas prakalbo apie superdidvyrių filmus ir prisidėjo prie ankstesnių režisierių nuomonės sakydamas, kad scenarijai sukurti prastai ir visas filmas koncentruojasi vien į specialiuosius efektus. Tuomet jis paminėjo savo blokbasterius, išskirdamas juos iš kitų dėl to, kad jo filmai remiasi veikėjų veiksmais: „Beveik visada geriausius filmus nulemia personažai ir jeigu norite, galime prieiti ir prie superdidvyrių filmų, todėl, kad aš juos sutriuškinčiau. Suknistai sutriuškinčiau. Jie sušiktai nuobodūs. Jų scenarijai nieko verti. Manau, kad esu sukūręs tris superdidvyrių filmus su puikiais scenarijais. Vienas būtų „Svetimas“ su Sigurni Viver. Kitas būtų suknistas „Gladiatorius“, o trečias būtų Harisonas Fordas… Va čia yra filmai apie superdidvyrius. Tai kodėl tokie filmai negali turėti geresnių istorijų? Atleiskite. Nukrypau nuo minties, bet nagi. Juos daugiausiai gelbsti specialieji efektai, o tai darosi nuobodu visiems, kas su tokiais specialiaisiais efektais dirba ir turi pinigų“.
Skotas tikrai nėra pirmasis įtakingas kino kūrėjas, taip akiplėšiškai įžeidinėjantis superdidvyrių filmus. Dėl „Marvel“ franšizės jau ilgą laiką vyksta debatai, įskaitant tokius režisierius kaip Denis Vilnevas ir Martinas Skorsezė, kurie irgi išreiškė savo pasibjaurėjimą šiais filmais. Dėl tokių išsireiškimų tarp industrijos aktorių ir režisierių, bei superdidvyrių filmų gerbėjų užvirė ginčai. Nuo tada ši tema sulaukia vis daugiau atsako ir diskusijų, ypač Covid-19 pandemijos metu, kuomet kino teatrai pradeda atsidarinėti, apie tai, kas suvilios žiūrovus užpildyti kino teatrų sales.
Žinoma, visa antipatija superdidvyrių filmams kyla iš to, kad „MCU“ franšizė ir toliau dominuoja bilietų kasose. Šis žanras išties yra didžioji industrijos dalis, todėl Skotas tikrai kalba pagrįstai, atsižvelgiant į tai, kad jis didesnį dėmesį skiria istorijos dėstymui ir personažų detalėms. Jo nuomonė taip pat atspindi tai, jog kino verslas sparčiai keičiasi, o su juo keičiasi ir diskusijos apie filmų kokybę, apie tai, kas uždirbs daugiau pinigų bei kas surinks didesnį žiūrovų kiekį. Tai tikrai verta apsvarstyti.