„Blizzard Entertainment“ kartu su režisieriumi Duncan Jones, pasiryžo Warcraft žaidimo ekranizacijai. Ne retas pamatęs šio filmo anonsą, lieka sužavėtas ir lekia žiūrėti, ką tik į kino ekranus atkeliavusios juostos. Filmas puikiai tinka tiek World of Warcraft žaidėjams, tiek eiliniams žiūrovams, tad teigti, kad buvo pasirinkta tikslinė auditorija būtų iš dalies neteisinga.
Filmo projektas oficialiai buvo paskelbtas 2006m. gegužę ir filmo pavadinimas buvo Warcraft: Orcs and Human, tačiau vėliau šios minties buvo atsikratyta, kadangi „Blizzard Entertainment“ nusprendė, kad filmas bus per daug panašus į filmą „Žiedų Valdovas“.
Filmo išleidimas buvo planuotas 2009 metais, vėliau nukeltas iki 2011. Sumoje, filmo išleidimas buvo nukeltas penkis kartus ir tik po dešimties metų, nuo projekto paskelbimo, pagaliau išleistas. Pirmoji filmo premjera įvyko Jungtinėje karalystėje šiemet, gegužės 30 dieną.
Žaidimas.
Žaidimas World of Warcraft, yra vienas labiausiai pasisekusių MMORPG tipo žaidimų, kurio aktyvių prenumeratorių skaičius 2012 metu pirmame ketvirtyje siekė net 9,6 milijono žaidėjų. Šie skaičiai yra tikrai gan stulbinantys, lyginant su kitais šio tipo žaidimais. World of Warcaft, yra pirmaujantis MMORPG tipo žaidimas jau apie 10 metų. Pagal 2016 birželio 16d. išleistą statistiką, žaidimas vis dar siekia rekordinius skaičius ir yra antroje vietoje, pagal žaidimų vienetų pardavimus.
Siužetas.
Filmas prasideda trumpa įžanga, kurioje vaizduojami orkų rasės atstovai ir jų lyderis Guldanas. Jų pasaulis yra arti išnykimo ribos, tad jų lyderis, nusprendė atidaryti portalą ir keliauti užkariauti naujų žemių. Filmas puikiai supažindina žiūrovą su įvairiomis filmo ypatybėmis. Perteikiama informacija apie filme egzistuojančias rases, magiją ir kėslus. Gėris prieš blogį, nenustojantis karas tarp žmonių ir orkų, išdavystės ir artimųjų mirtys – visa tai puikiai atvaizduota šiame filme.
Istorija išties įtraukia ir veiksmo filme tikrai netrūksta. Mūšiai su daug specialiųjų efektų, atrodo itin realistiškai. Ką jau kalbėti apie visą aplinką, grifus ir magiją, kuri įvairiapusiškai papildo filmą. Už specialiuosius efektus buvo atsakingi „ILM Visual Effects“, kurie tikrai nesnaudė ir padirbėjo iš peties. Tiek vaizdo, tiek garso efektai pagyvino visą filmą ir veiksmo scenas, kurių tikrai buvo apstu.
Filmas tikrai neprailgsta. Filmo siužetas sudėliotas taip, kad filmas būtų įdomus ir suprantamas tiek paprastam žmogui, tiek žaidimo gerbėjui. Siužeto vingiai įtraukiantys, tad filmas tikrai netampa nuobodus jam įpusėjus.
Duncan Jones.
Nors šis režisierius ir nėra pats garsiausias ir jo reziumė yra tik dveji filmai (Source Code ir Moon), būtent jis buvo pasirinktas šiam filmui. Abu filmai pasiekė itin aukštus rezultatus ir yra liaupsinami gerbėjų. Vos prisijungus prie filmo kūrėjų grupės, Duncan parodė didelį nepasitenkinimą scenarijumi. Jis prasitarė, kad jo nuomone scenarijus buvo lyg senos fantazijos tropas, kur žmonės yra geriečiai, o monstrai yra blogiečiai. Galima teigti, kad filmas buvo paliktas gerose rankose. Be abejo kritikos filmas sulaukė ne ką mažiau, nei laurų. Daugelis teigia, kad filmas atrodo nukarpytas, trūksta daugelio scenų, kurios pagilintų filmo istoriją, bei leistų artimiau susipažinti su veikėjais. Taip pat yra teigiama, kad filmas turėjo būti net 3 valandų trukmės, tačiau autoriai norėjo jį kuo labiau suspausti, kad filmas tilptų į reguliarius kino filmo rėmus. Kaip buvo iš tikrųjų pasakyti sunku. Būtent dėl šios priežasties kyla jausmas, kad kažko šiek tiek trūksta. Viena iš dažniausiai kritikų pabrėžiamų problemų, buvo blogas herojų perteikimas ir detalių trūkumas.
Aktorių grupė.
Warcraft nėra vienas iš tų filmų, kuriame apstu aukšto kalibro aktorių. Nors jame geriausios holivudinės žvaigždės ir nevaidina, talento grupėje tikrai netrūksta. Pagrindinius vaidmenis atliekantys aktoriai tokie kaip, Ben Foster, Paula Patton, Dominic Cooper bei Travis Fimmel yra puikūs aktoriai, kuriems buvo suteikta puiki proga, paversti „blockbuster“ tipo filmą į vieną iš geriausių, kada nors sukurtų šio tipo šedevrų.
Biudžetas ir uždarbis.
Filmo biudžetas siekė apie 160 mln. JAV dolerių, o uždarbis jau siekia virš 380 mln. JAV dolerių ir yra daugiausiai uždirbęs filmas, kuris buvo sukurtas pagal žaidimą, aplenkdamas net Prince of Persia: The Sands of Time, tad galime būti tikri, kad antroji ir galbūt net trečioji dalys, pasieks mūsų ekranus. Šis, tarptautinėms rinkoms skirtas filmas, kaip ir buvo tikėtasi, pasiekė rekordinius skaičius. Vien Kinijoje filmas uždirbo 145 mln. dolerių per pirmąsias 4 dienas, kai tuo tarpu JAV premjeros savaitgalį, buvo sugeneruoti tik 27 mln. dolerių.
Verdiktas 10/10
Nostalgija.
Jeigu esi bent „prisilietęs“ prie žaidimo World of Warcraft, po filmo gali apimti nostalgija. Visos praleistos valandos prie taip mėgiamo žaidimo, vėl atgimsta tavyje. Visi herojai, rasės ir magija vėl čia! Šiame puikiai ekranizuotame filme. Šis šedevras drąsiai gali būti laikomas vienu labiausiai pavykusių „blockbuster“ filmu istorijoje, tad nepraleiskite progos pamatyti neeilinį reginį.