Sveiki atvykę į tobulai rožinį ir iš pažiūros nepriekaištingą Barbės pasaulį, kuriame kiekviena diena – pati geriausia ir jokia problema paprasčiausiai neegzistuoja. Naujausias ir vienas iš labiausiai lauktų šios vasaros filmų žiūrovus nukelia į būtent tokį pasaulį, kurio kiekviena detalė apgalvota iki menkiausių smulkmenų ir daugeliui pažįstama iki skausmo, o spalvinga rožinė „Barbės“ estetika tiesiog užburia. Tai istorija apie žmones, ieškančius savo vietos, apie moteriškumą ir vyriškumą bei ką tai reiškia pasaulyje, kuriame gyvename, apie visuomenės normas, etiketes, ir svarbiausia – pokyčius, neatsiejamą gyvenimo dalį.
Režisierė ir scenaristė Greta Gerwig, geriausiai žinoma dėl tokių savo filmų kaip „Boružė“ („Lady Bird“) ir „Mažosios moterys“ („Little Women“) pristato vieną labiausiai lauktų, ir tikriausiai ryškiausių šios vasaros filmų apie visą pasaulį užkariavusią lėlę Barbę.
Stereotipinė Barbė gyvena plastikiniame rožiniame Barbių pasaulyje su kitomis Barbėmis, Kenais ir visų pamirštu Alanu. Kiekviena diena pilna linksmybių, šypsenų, šokių ir muzikos, laiko paplūdimyje ir vakarėlių, visi trykšta optimizmu ir džiaugiasi padarę realų pasaulį geresniu. Vieną vakarą Stereotipinė Barbė, pati populiariausia Barbė šalyje, pagalvoja apie mirtį, ir jau kitą rytą jos pasaulis pradeda keistis: pėdos pasidaro plokščios, ant kojų pradeda matytis celiulitas, apima egzistencinė krizė. Nors ir nenorom, kartu su Kenu ji leidžiasi į realų pasaulį tikėdamasi išspręsti netikėtas savo problemas, tačiau realybė pasirodo visai kitokia, nei ji ir kitos Barbės įsivaizdavo.
Pagrindinę Barbę filme įkūnija aktorė Margot Robbie – nuostabus bei taiklus pasirinkimas šiam vaidmeniui. Tiek savo išvaizda, tiek meistrišku gebėjimu persikūnyti į personažą, aktorė privertė patikėti, kad iš ties yra lėlė Barbė. Jos optimizmu trykštanti, naivi asmenybė pamažu keičiasi, įgaudama vis naujų atspalvių, ir visa tai Robbie žiūrovams perteikia sklandžiai ir emocingai. Kartu su Margot Barbe, žiūrovai supažindinami ir su Kenu, kurio vaidmenį filme įkūnija kanadiečių aktorius Ryanas Goslingas.
Jo pasirinkimas pagrindinio Keno vaidmeniui buvo itin plačiai aptariamas nuo pat filmavimo pradžios ir internete kėlė įvairiausias abejonių ir nepasitenkinimo bangas. Nepaisant to, Goslingo Kenas – įtikinantis, emocingas ir abejingų nepaliekantis, o kartu su Robbie jie puikiai dera tarpusavyje. Šiame filme taip pat pasirodo ir daugiau daugeliui pažįstamų vardų – dainininkė Dua Lipa, aktorė America Ferrera, komedijų asas Willas Ferrellis ir daugelis kitų, kiekvienas savo pasirodymu nepaliekantis abejingų.
Iš pažiūros paprastas filmas apie plastikines lėles (čia pristatomos ir kitos Barbės bei Kenų variacijos, išleistos nuo 1959 m., net ir tos, kurios dėl vienokių ar kitokių priežasčių vėliau buvo atšauktos, pavyzdžiui Barbės draugė Midžė – besilaukianti lėlė, ar Barbė didėjančia krūtine) po rožine užsklanda talpina kur kas daugiau, nei gali pasirodyti. Čia netrūksta satyros, kritikos „Mattel“ žaislų kompanijai ir pačiai Barbės ideologijai bei siunčiamai žinutei, feminizmo idėjų, patriarchalinių problemų, ir savęs ieškojimo tarp įvairių mums nuolatos klijuojamų etikečių, nerealių lūkesčių, primestų idėjų, baimės priimti neišvengiamus pokyčius.
Tikriausiai svarbiausiu filmo akcentu tampa nušviečiamos socialinės šiuolaikinės visuomenės problemos, niekaip neprarandančios savo aktualumo iki pat šių dienų – seksizmas, žmonių sudaiktinimas ir neretai žalingos grožio tendencijos ir su tuo susiję įsitikinimai. Visa tai filmo eigoje atskleidžiama pasitelkiant humorą ir komiškas, linksmas situacijas, taigi visa juostos siunčiama žinutė lengvu, per daug neapkraunančiu būdu vis tiek kažkur užsifiksuoja ir priverčia susimąstyti. Žinoma, juoktis taip pat.
Kūrėjai filme meistriškai atkūrė „Barbės“ estetiką, o visa tai papildė garso takelis, prie kurio kūrimo prisidėjo tokios žvaigždės kaip Billie Eilish, Dua Lipa, Nicki Minaj, Lizzo, Samas Smithas ir kiti.
Tai – itin ryškus ir spalvingas, vaikystės nostalgija dvelkiantis filmas, per komiškus siužeto vingius perteikiantis opias visuomenės problemas.