Kai Zendaya nesprintuoja per judantį eismą HBO eteryje arba negelbsti pasaulio nuo visatos sunaikinimo su Žmogumi-voru, ji atsipalaidavusi pardavinėja jūros kriaukles ant jūros kranto.

„Euforijos“ žvaigždė ir toliau kyla, o naujausią etapą ji peržengia pasirodydama „Super Bowl“ reklamoje. Sekdama Winonos Ryder, Keanu Reeveso ir Dolly Parton pėdomis, aktorė pasirodo „Squarespace“ reklamoje. Šį kartą, sulauksime pokyčių lyginant su niūriais naujausiais jos vaidmenimis, nes pagaliau matysime, kaip ji akina įvairiais kostiumais saulės nutviekstame paplūdimyje, skendinčiame ryškiose spalvose. Kad nepamirščiau paminėti, šią reklamą sukūrė nepriekaištingos nuotaikos meistras Edgaras Wrightas!

Nesupraskite manęs neteisingai, „Euforija“ turi nemažai spalvingų intarpų ir daug įsimintinų savo žvaigždės įvaizdžių, bet, hm, jie paprastai būna su daug didesniu emociniu bagažu ir visiškos nevilties atspalviu. Be to, neviltis tiksliai apibūdina tai, kaip jaučiausi naujausio filmo apie Žmogų-vorą pabaigoje, todėl pasinaudosiu šia, matyt, reta galimybe pamatyti, kaip vienas iš Zendajos personažų pasiekia šiek tiek laimės. Be to, labai sveikintina, kad ji susivienija su Wrightu. Kad ir kaip norėčiau, kad jų pirmasis bendradarbiavimas truktų ilgiau nei minutę, priimsiu viską, ką galiu gauti.

Sally’s Seashells Super Bowl reklama

Edgaras Wrightas režisavo spalvingą kaleidoskopinę 80-ųjų svajonę, kurioje vaidina viena didžiausių Holivudo žvaigždžių. Antrą kartą iš eilės. Jei tai yra nauja Wrighto niša, neturiu absoliučiai jokių priekaištų, išskyrus tai, kad ši galėtų būti daug ilgesnė ir taip pat debiutuoti kino teatruose, prašau ir ačiū. Nusprendžiau tiesiog sukryžiuoti pirštus ir tikėtis, kad netrukus pasirodys vaidybinis filmas su Zendaya ir jos kriaukle apsirengusiu kolega André 3000, kurį taip pat režisuos Edgaras Wrightas. Man net nerūpi, jei jie visą filmo laiką tiesiog kalbėsis – kad ir ko prireiktų, kad šis bendradarbiavimas grįžtų į vėžes. Ar keista taip jaudintis dėl reklamos? Galbūt. Bet kai dalyvauja šie žmonės, nesigailiu.

Jei kada nors abejojote Zendajos žvaigždžių galia, gėda jums. Akivaizdu, kad neužaugote per jos stebuklingas „Disney Channel“ dienas filmuose „Shake It Up“ ir „KC Undercover“, bet turint omeny daugybe jos naujausių vaidmenų neturite jokių pasiteisinimų. Čia ji pasitelkia mitinę madą, jūros įkvėptus papuošalus ir daugybę žvilgsnių į kamerą. Ir nors visoje reklamoje ji turi tik dvi replikas, ji kaip visada traukianti akį. Galbūt tai nėra toks pat akimirksniu įsimintinas reklaminis klipas kaip tada, kai ji vaidino MeeChee, bet yra kažkas tokio nuostabaus, kai stebi, kaip Zendaya su kriauklių suknele tampa visiška jūros deive. Nors šį savaitgalį tikriausiai praleisiu didįjį žaidimą, nekantriai laukiame tos dalies, kai Zendaya suksis su savo kriauklių suknele, o „Twitter’is“ visiškai išprotės.

Video rekomendacijos:

Naujienos iš interneto